Yazılı Soruları ve Cevapları 2017 e Okul Yeni

Öğrencilerimiz için yazılılar öncesi hem hazırlık hem de çok yakın sorulardan oluşan yazılı soruları ve cevapları sayfamızda. Bu yıla ait yeni ve cevaplı yazılı soruları için aşağıdan sınıfa tıklayıp açılan sayfadan istediğiniz yazılı sorusu sayfasına gidebilirsiniz. Hem öğretmenler hem de öğrenciler sayfamızda yer alan soruları değerlendirerek hazırlk yapabilirler. Sizlere sunduğumuz yazılı sınav örnekleri birebir öğretmenler tarafından hazırlanmış ve sayfamıza eklenmiştir. Klasik, çoktan seçmeli, doğru yanlış, boşluk doldurmac vb. sorular Word formatında ve sıkıştırılmış dosya halinde yer alıyor. Bu sayede gerek öğretmenlerimiz gerekse öğrencilerimiz soruları bilgisayarına indirip, ister çıktı alabilirler isterlerse, bilgisayar ortamında çözebilirler. Yazılı soruları sitemiz e-okul ile birebir uyumlu olup kesinlikle müfredata uygun sorulardan oluşmaktadır. Şimdilik yalnızca 4. 5. 6. 7. ve 8. sınıflar için yazılı örnekleri vardır. Çok yakında liselerin de soruları eklenecektir.

Yazılı Sınav Soruları Sayfası İçin Sınıflara Tıklayınız

   
   
 

Sınavlarda başarılı olmak için öğrencilerimizin mutlaka sınav öncesi soru çözerek alıştırma yapmaları gerekir. Öncelikle konu hakimiyeti sağlanmalı yani, yazılıda sorumlu olduğunuz konuları iyice tekrar edip konular özümsendikten sonra, soru çözme testleri uygulanmalıdır. İşte bu noktada burada yer alan yazılı soru örnekleri sizler için biçilmiş kaftan durumundadır. Unutmadan hatırlatmak isteriz ki, kimi yazılıların cevaplarını bilerek eklemedik, çünkü sizlerin çözüme ulaşmasını istedik. Diliyoruz ki sınavlarınızda sizlere önemli ölçüde katkıda bulunacaktır. Sayfamızın gelişimi açısından, arkadaşlarınıza gerekli sosyal medya araçlarından önermeyi unutmayın.

Yazılı Soruları Hakkında Yorumlarınızı Aşağıdan Hemen Yazabilirsiniz.

90 Yorum Yapılmış, Siz de Yorumunuzu Hemen Yazabilirsiniz

  1. Kübra

    Mal

    Cevap Yaz
  2. ali

    LA NASIL İNDİRİLİYOr yardımmmm

    Cevap Yaz
  3. deniz

    tmm

    Cevap Yaz
  4. Özlem

    Bu niye açılmıyor allahım çılgına döndüm

    Cevap Yaz
  5. mehti

    çok teşekürler çok iyidi

    Cevap Yaz
  6. osman

    gençler biraz daha aşşağıya inin orda kırmızı yazılı sınav soruları var tıklayın açıyor bilginize

    Cevap Yaz
  7. Nehir

    Niye acamiyorum lutfen yardimci olun

    Cevap Yaz
    1. Melek

      Valla ben de açamadım yoksa yardım derdim

      Cevap Yaz
  8. panda

    arkadaşalr ücretli diyo

    Cevap Yaz
  9. öykü

    bakın şimdi ben bu siteye girdim diyor ki bana site yazılı cevaplarını görmek için sınıf seç seçiyorum bende sonra 6.sınıf 1. dönem 1. yazılı dine tıklıyorum tıklayınca tekrar sınıf seç diyor seçiyorum konu seç diyor 10 15 kez yaptım aynı işlemi ama olmuyor yani uzun lafın kısası siz bizimle dalgamı geçiyorsunuz ya.lütfen düzeltebilir misiniz şu siteyi.

    Cevap Yaz
    1. Özlem

      Bence çok haklısın 😡saçma bişeyler uyduruyorlar allah allah

      Cevap Yaz
  10. Gül

    Ben sorulari neden göremiyorum? ?

    Cevap Yaz
  11. ahmetpro99

    arkadaşlar çok güzeldi sınavdan 100 aldım güzeldi

    Cevap Yaz
  12. selinay

    Arkadaşlar ben açamadım. Bana biraz yardımcı olurmusunuz?

    Cevap Yaz
    1. Esra

      Bende açamadım banada yardım

      Cevap Yaz
  13. Emirhan

    4sinif matematik ders tarafından 18sayfanin tarih köşesi cevabı lutfen

    Cevap Yaz
  14. Berfin

    çok iyi erslerim ve yazılı notlarım 90 nın yukarısında

    Cevap Yaz
  15. Gulse Ozum

    Bu ne bee igrenc istedigim seyi bulamiyom siz nasil buluyorsunuz bilen varsa yardimci olabilir mi

    Cevap Yaz
  16. Leyla

    Arkadaşlar bende açılmıyor giriyorum sayfaya geri gonderiyor nasıl açmam gere

    Cevap Yaz
    1. TYYIU

      İLK BENDE DENDİM ORDA KONULAR VARDI VE ONU DOSYAYA İNDİRCEKSİN

      Cevap Yaz
  17. rido

    Harika bir site

    Cevap Yaz
  18. Sema

    mükemmel bence

    Cevap Yaz
  19. gülcan

    Ben çok beğendim çünkü yazılı sorularının 6 tanesi aynısı bizim öğretmen sordu 10 soruydu 3 tanesini de kendim yaptım 90 falan bekliyorum yani.

    Cevap Yaz
  20. kanguru ismail

    vay be bir sürü soru var teşekkürler, ben hep internetten soru bakıyorum benzerleri çıkıyor tavsiye ederim. bu arada adıma gülmeyin döverim okulda bana diyorlar böyle.

    Cevap Yaz
  21. melek

    Yalancılar işte öyle değil istediğin bir şey yazmıyor Sadece Steam pozitif ne yapmışlar Bence cep nasıl almış daha iyiymiş böyle mi olacak bir site olamaz yani nokta Bir de anlamadım Bir de adam olacaksınız ya

    Cevap Yaz
  22. Asena

    Sayede”98″ aldıııım😀😀

    Cevap Yaz
  23. Ensar

    Test gözükmüyor lütfen yardım

    Cevap Yaz
    1. Busra

      Yooo gayet de gözüküyor

      Cevap Yaz
      1. Sema

        Ben bulamadim

        Cevap Yaz
  24. hasan

    çok güzel site çok

    Cevap Yaz
  25. Yaz

    Coğrafya sayfa 50 değerlendirme soruların çevaplarını istiyom
    Yardımcı olursanız sevinirim.
    Teşekürler

    Cevap Yaz
  26. yeee

    eminmisiniz 100 alan varmı

    Cevap Yaz
    1. ilayda

      Servet akaydın okuluna gidip yazılı olduğun da bu sınav sorularını sınavda gören varmi hani bende gircem sınavda

      Cevap Yaz
    2. hasan

      yok lan sana cevap biraz çalış

      Cevap Yaz
  27. Gökçe naz

    Siteye bayıldım ama lisede yapın eylülden sonra lisede lazım olucak

    Cevap Yaz
  28. HAYAT

    Süper bir site bu

    Cevap Yaz
  29. Ramazan

    Neden liselilere yok anlamadım amacsızca

    Cevap Yaz
  30. bilgesu

    siteyi kim hazırlamışsa teşekkürler eyvallah da neden lise yazılı soruları yok onuda ekleyin lütfen ben 8. sınıfım neden liseyi soruyorum derseniz seneye liseye geçecez ondan yani geleceği düşünmek lazım 🙂

    Cevap Yaz
    1. Admin

      Yakın Bir Zamanda Gelecek Elimizden bu kadar geliyor

      Cevap Yaz
  31. berna kut

    yazılıdan 85 aldım buradaki türkçe sorularına baktım birde öğretmenin dediği yerlere kesinlikle hazır sorular işe yarıyor özellikle test olanlar çünkü bizim öğretmen test yaptı.

    Cevap Yaz
  32. ``B``gamze

    bu site çok güzelmiş

    Cevap Yaz
  33. name

    Neyin kafası arkadaşım 🙂

    Cevap Yaz
  34. Şüheda

    Güzel bir site bence

    Cevap Yaz
  35. göktuğ

    ya arkadaşlar sınavda aynısı çıkacak diye kural yok ha benzerleri çıkabilir, belkide aynısı çıkar ama illaki çıkacak diye bir şart yani. siz mesele teog sınavına çalışınca teogda çalıştıklarınızın aynısı mı çıkıyor? öyle düşünün burası yazılıya hazırlık sitesi yani ben bunu anladım.

    Cevap Yaz
    1. Name

      Olum bilioz zaten bizde hazırlık için çalışıyoz neyin kafası…

      Cevap Yaz
  36. Sınıfın yakisiklisi

    Sınavda çıkanlarimı verecekdi

    Cevap Yaz
  37. mervenaz

    bizim birinci yazılılar pazartesi başlıyor çok zor bir hafta beni bekliyor iki gündür 3 yazılıya çalışıyom. yarın 2 tane salı günüyse 1 tane var. ama en zoru salı günü çünkü matematik yazılısı var. bizim öğretmen en zor soruları soruyor iyi çalışmalıyım. herkese başarılar.

    Cevap Yaz
  38. seren subası

    bence çok saçma bir siteee <3

    Cevap Yaz
  39. baran deniz demir

    bence çok saçma bir site

    Cevap Yaz
  40. sınıfın en güzeli

    bizim öğretmen karışık soruyor yani soruların bazıları şıklı bazılarıda boşluk doldurarak yapılıyor ama burdakiler kadar zor değil bu sorular biraz zor gibi geldi bana gerçi kolaylarıda var ama işte hem beğendim hem beğenmedim.

    Cevap Yaz
    1. bülent

      o nasıl oluyor?

      Cevap Yaz
  41. ferik

    ben beğendim sorular ne çok kolay ne de zor orta yani. bizim öğretmende böylesini soruyor.

    Cevap Yaz
  42. sude

    süper ya sorularımın yarısı çıkıyor

    Cevap Yaz
    1. apo

      ne edek

      Cevap Yaz
  43. isimsiz

    İmam hatip’lerinki yok

    Cevap Yaz
  44. azra

    aynı sorular cıkmıyo ki

    Cevap Yaz
    1. hüseyin

      sen öyle san ben mesela internetteki sorulara çalışıyom hepsi olmasada en az yarısı aynı yada çok benzer çıkıyor, sen hangi okulda okuyosun?

      Cevap Yaz
    2. 135798642

      Aynen yaa saçmalık

      Cevap Yaz
    3. isimli jojuk

      Arkadaşım bu soruların illa sınavda çıkması grekmio biz burda sınava hazırlanıyoruz.

      Cevap Yaz
    4. derya

      evet yokki

      Cevap Yaz
      1. asdfg

        yarın sınavım var bu sorular uygun değil

        Cevap Yaz
      2. asdfgh

        biyandan öyle tabi

        Cevap Yaz
  45. byTeam

    bazılarınız çok yanlış düşünüyo bana göre. burdaki sorulara bakmak kopya çekmek anlamına gelmiyor. zaten yazmışlar bunlar örnek diye. yani hazırlık anlamında. aynısı çıktığını kim söyledi yada nerenizden uyduruyosunuz

    Cevap Yaz
  46. harakiri

    aşağıdan saçma sapan yorumlar yazanlar neyin kafasını yaşıyosunuz site ne güzel yazılı soruları paylaşmış ama hala beğenmeyen tipler var daha iyisini siz yapında onları çözelim ezikler

    Cevap Yaz
    1. boynuzsuz

      katılıyorum kanki bunlar daha tıklayıp indirmeyi bilmeyen tipler bişi sorucam harakiri ne demek ya ?

      Cevap Yaz
      1. isimsiz people

        Seppuku (Japonca: 切腹, “karnı yarmak”) iç organların dışarı çıkmasını sağlayan bir tür Japon intihar adetidir.

        Cevap Yaz
  47. fahrenayt

    iyi güzelde neden liseler için sorular yok hemen ekleyin yarın yazılım var ama soru yok nasıl iş bu

    Cevap Yaz
    1. gizmo

      aynen kimya 9. sınıf yazılıları eklerseniz çok minnettar olacağım size

      Cevap Yaz
  48. Gökçe

    Lütfen 9. Sınıflarıda ekleyin…

    Cevap Yaz
    1. ayça

      aynen eğer liseler için eklemeyecekseniz her yerde reklam yapmayın öyle facemde çıktı siteniz ama yazılı sorusu göremiyom ben.

      Cevap Yaz
  49. orhan

    6-7 tane soru aynı çıktı 70 falan bekliyom yazılıdan iyiki bakmışım bende buraya öğretmen buran almış bazı soruları

    Cevap Yaz
  50. ceren

    liseler için yazılı soruları nerede biz insan değilmiyiz hemen ekleyin lütfen

    Cevap Yaz
    1. reyhan

      Sorular aslinda fazla kolayda degil ki

      Cevap Yaz
      1. tatlı kız

        neresi kolay değil

        Cevap Yaz
    2. mustafa ali

      kardeşim sana katılıyorum.

      Cevap Yaz
      1. meryem

        aynen bende sana.

        Cevap Yaz
  51. Emoli

    Yalancılar bu siteyi kapatmassam siz bekleyin ben HACKER YOUTUBER.

    Cevap Yaz
    1. sm

      hackerlemeyi banada öğret

      Cevap Yaz
  52. ezgi

    size ufak bir tüyo eğer yazılıdan yüksek almak istiyorsanız internetteki örnek yazılı sorularını çözün bilinki öğretmenlerde buralardan alıyor hep soruları bazen aynı sorular bile çıkıyor 🙂

    Cevap Yaz
  53. Sananee

    Len olum ne yaşancısınız hepinizin allah belasınıı versiin..

    Cevap Yaz
  54. Hayat önder

    Niye açılmadı offf

    Cevap Yaz
    1. İlayda

      Malsın da ondan bizde niye açıldı ozaman 😏

      Cevap Yaz
      1. derya

        Açılmamışki ondan söylüyor

        Cevap Yaz
  55. ismail

    harika bir çalışma olmuş.emeği geçenlere teşekkürler…..Cevaplar kısmını bulamadım.öğrenci çalıştırmak için harika bir sayfa.

    Cevap Yaz
  56. melis

    süpersiniz sayenizde yazılıdan yüksek not alacağım bir de aynıları çıkıyormuş o zaman daha bi dua ederim size 🙂

    Cevap Yaz
    1. Ela

      Alamazsın 😌😌

      Cevap Yaz

Yorum Yaz

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir